Regulamin

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Prime Kicks, dostępny pod adresem https://primekicks.pl, prowadzony jest przez firmę Prime Kicks Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 100.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Prime Kicks, w tym składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, dostawy towarów oraz procedury reklamacyjne i zwrotów.
  3. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@primekicks.pl oraz telefonicznie pod numerem: +48 600 123 456.

§ 2. Definicje

  1. Sklep – sklep internetowy Prime Kicks.
  2. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych i dokonuje zakupu w Sklepie.
  3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, dokonująca zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
  5. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sklepem na odległość, której przedmiotem są towary oferowane w Sklepie.

§ 3. Oferta i ceny

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone w polskich złotych (PLN).
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych produktów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz zmiany warunków tych akcji.
  3. Towary oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

§ 4. Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Klient składa zamówienie poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka, wypełnienie formularza zamówienia i potwierdzenie chęci zakupu.
  3. Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu jego przyjęcia przez Sklep oraz dokonaniu płatności (jeśli dotyczy).

§ 5. Płatności

  1. Sklep akceptuje następujące metody płatności:
    • Przelew bankowy
    • Płatności online (Przelewy24, PayPal)
    • Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
  2. Szczegółowe informacje o dostępnych metodach płatności oraz ewentualnych kosztach znajdują się podczas składania zamówienia.

§ 6. Dostawa

  1. Towary są dostarczane na adres wskazany przez Klienta.
  2. Koszty dostawy zależą od wybranej metody i są widoczne przed finalizacją zamówienia.
  3. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski oraz w wybranych krajach UE.

§ 7. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sklep za pomocą e-maila na kontakt@primekicks.pl lub listownie na adres siedziby Sklepu.
  3. Towar należy odesłać w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach normalnego używania produktu.
  4. Koszty zwrotu ponosi Klient.

§ 8. Reklamacje

  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku wad fizycznych lub prawnych towaru.
  2. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu wady, nie później niż w terminie 2 lat od jej wykrycia.
  3. Reklamacje można zgłaszać drogą e-mailową na kontakt@primekicks.pl lub listownie.
  4. Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.

§ 9. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Prime Kicks Sp. z o.o.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych na podstawie zgody Klienta.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

§ 10. Postanowienia końcowe

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, jednak zmiany nie wpływają na prawa Klientów wynikające z umów zawartych wcześniej.
  2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  3. Spory wynikłe z tytułu umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sklepu.